Forum FORUM WTR Strona Główna FORUM WTR
Włocławskie Towarzystwo Rowerowe
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

koła
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM WTR Strona Główna -> koła
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BEN
Gość






PostWysłany: Pią 22:04, 08 Cze 2007    Temat postu: koła Zmień/Usuń ten post

ktoś poleci jakies dobre koła do Szosy?planuje na wiosne cos kupić,pierwotnie 105 chce wyrwać...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 22:25, 08 Cze 2007    Temat postu: Zmień/Usuń ten post

Radku powiem i poradze Ci szczerze, najlepsze sa koła ......



oczywiscie okragłe Smile

A tak na serio, nie mam pojecia ale Twoje nie sa chyba az tak złe. Moze za wczesnie na zmiany, a moze trzeba było troszke dołożyc i kupic cos lepszego
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BEN
Gość






PostWysłany: Pią 22:31, 08 Cze 2007    Temat postu: Zmień/Usuń ten post

oj drogi Arturze...koła są ok,ale na wiosne planuje kupić lepsze,ja chce się uczyć na banalnym i tanim sprzęcie,jak go opanuje a myśle ze dobrze sobie radze,to będzie git!na szczęscie wielbie techniczną jazde,praktyki MTB dziś procentują [/list]
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rebe




Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 2425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Pią 22:32, 08 Cze 2007    Temat postu:

Nie jest to temat na trzy zdania ,pogadamy po trasie , a jak chcesz to na stronce
[link widoczny dla zalogowanych] temat jest wałkowany do obrzydzenia .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 21:57, 09 Cze 2007    Temat postu: Zmień/Usuń ten post

byłem dziś na stacji benzynowej samochodem z kolegą gdzie pompowaliśmy koła. I zastanowiło mnie jakie powinno być ciśąnienie kół w rolwerze. Pewnie góral o szosoawy mają inne ciśnienie...Jak ktoś wie nie powie...interesuje mnie góral
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 22:08, 09 Cze 2007    Temat postu: Zmień/Usuń ten post

mrówka napisał:
byłem dziś na stacji benzynowej samochodem z kolegą gdzie pompowaliśmy koła. I zastanowiło mnie jakie powinno być ciśąnienie kół w rolwerze. Pewnie góral o szosoawy mają inne ciśnienie...Jak ktoś wie nie powie...interesuje mnie góral

Moje obecne cisnienie, a dzisiaj pompowałem w pracy wynosi 3 atm.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek




Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 1685
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Sob 22:31, 09 Cze 2007    Temat postu:

mrówka napisał:
byłem dziś na stacji benzynowej samochodem z kolegą gdzie pompowaliśmy koła. I zastanowiło mnie jakie powinno być ciśąnienie kół w rolwerze. Pewnie góral o szosoawy mają inne ciśnienie...Jak ktoś wie nie powie...interesuje mnie góral


W góralach jest sporo niższe ciśnienie niż w szosowych. Im węższe opony tym potrzebuja wyższe ciśnienie. W terenowej oponie 3 atm powinny wystarczyc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BEN
Gość






PostWysłany: Sob 22:43, 09 Cze 2007    Temat postu: Zmień/Usuń ten post

mrówka napisał:
byłem dziś na stacji benzynowej samochodem z kolegą gdzie pompowaliśmy koła. I zastanowiło mnie jakie powinno być ciśąnienie kół w rolwerze. Pewnie góral o szosoawy mają inne ciśnienie...Jak ktoś wie nie powie...interesuje mnie góral

Po pierwsze,zwróć uwage na napis na oponie ile ona wytryma atmosfer(BAR),ja do górala ładuje 4.2 atmosfery do szosy nawet 8,ale skutek uboczny oczywiscie jest,strasznie rzuca na dziurach,na plus mam za to mniejsze opory toczenia czyli lzejszą jazde
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 23:10, 09 Cze 2007    Temat postu: Zmień/Usuń ten post

dowiedziałem się od Was że pompujecie 3 a nawet 4,2 atm. jeśli chodzi o górala. Bardzo cenna uwaga. Dzieki wielkie
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yerkoo




Dołączył: 02 Lut 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z nienacka

PostWysłany: Sob 23:30, 09 Cze 2007    Temat postu:

Nic w tym dziwnego, mozna nawet i 5 wpompowac, ja osobiscie jezdze na 3 atm, mniejsze obciążenia koła, lepsza amortyzacja, lepsze hamowanie, jak chcesz to pompuj Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BEN
Gość






PostWysłany: Sob 23:59, 09 Cze 2007    Temat postu: Zmień/Usuń ten post

Yerkoo napisał:
Nic w tym dziwnego, mozna nawet i 5 wpompowac, ja osobiscie jezdze na 3 atm, mniejsze obciążenia koła, lepsza amortyzacja, lepsze hamowanie, jak chcesz to pompuj Laughing

5 Nie Mozna,nie spotkałem sie jeszcze z oponą MTB która da gwarancje ze wytrzyma 5 atmosfer,mogą rozejść się włókna w oponie...na mojej napisane jest max 4.6 i tak trzymam fason
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek




Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 1685
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Nie 8:39, 10 Cze 2007    Temat postu:

Ja pompuje poniżej 3. Lepsza amortyzacja i przyczepność dla mnie w góralu sa ważniejsze niż opory toczenia, które i tak maleja ze wzrostem prędkości.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 23:58, 10 Cze 2007    Temat postu: Zmień/Usuń ten post

opory toczenia nie maleją ze wzrostem prędkości Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BEN
Gość






PostWysłany: Pon 0:13, 11 Cze 2007    Temat postu: Zmień/Usuń ten post

więcej wiatru w kołach to dłuzsza zywotność opon ... Wink
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek




Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 1685
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Pon 13:36, 11 Cze 2007    Temat postu:

Ł O S I U napisał:
opory toczenia nie maleją ze wzrostem prędkości Smile


opory toczenia spowodowane małym ciśnieniem w kołach oczywiście że maleją ze wzrostem predkości Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM WTR Strona Główna -> koła Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 1 z 7

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Nie możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin