Forum FORUM WTR Strona Główna FORUM WTR

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 173, 174, 175  Następny

PostWysłany: Wto 22:36, 19 Cze 2007    Temat postu:

Peptek napisał:
Radziu dzięki za chęci niesienia pomocy. Kobitki przyjechały po mnie i juz jestem na chacie od 19 00, a szkoda bo pogoda zrobiła się zajefajna. Miało być 130 i Dobrzyń przez Nieszawę, a skończyłem na 70 za Zadusznikami, staniu na przystanku w deszczu i dwóch gumach oraz na wzywaniu wozu technicznego. Jutro szykuj się tak ok 13 30 - 14. Jak wstanę to dam Ci znać i smigniemy gdzieś. Jak ktoś jeszcze chętny to zabierzemy

Przepraszam ze ne mogłem dojechać,ale matka natura powaliła mnie na Piekarskiej a Roman uwaga!!! dał dętke dla ciebie bez wachania a ja zero kasy przy sobie,oj zyskał dziś sporo w moich oczach i myśle ze pomimo wielu krytycznych ocen dziś "przydziobał"tak mi głupio ze nie dałem rady dojechać,lało w centrum jak cholera i ciemno w niebie jak w d...no ale kiedyś musimy wreszcie poszaleć i Ciotka tez powinna być obecna,musimy wybitnie dbać o nią,jest jedyna,jestem na jutro na TAK!!!i rozmawiałem dziś z Michałem czyli ŁOSIEM i jest równiez na tak,chciał mi cwaniak w kosza tyłek złoić ale na szczescie swoje byłem w SPD... Wink na szczęscie została mi przewaga masy Razz

PostWysłany: Wto 23:35, 19 Cze 2007    Temat postu:

Peptek napisał:
Kto chętny niech jedzie jutro z nami. Co do spowolniania to nie ma mowy o czymś takim, bo macie dobre tempo na górakach. Dostosujemy się do siebie

Skoro tak stawiasz sprawę to powiedz gdzie i o której a ja się dopasuje, jestem z wami. Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

PostWysłany: Wto 23:56, 19 Cze 2007    Temat postu:

THOR_82 napisał:
Peptek napisał:

Ja nawet chwilowo z szosowcami od tygodnia smigam na MTB i jakoś daje rade i czasem udaje mi się kogoś zostawić,jakie to w ten czas miłe uczucie... Razz ,gdy jest moc rower ma mniejsze znaczenie,dziś ponownie Szpetal zrobiłem na twardym przełozeniu(podjazd) na liczniku ponizej 20 km/h nie schodziło,rano planuje wstać z kurami i Dom Zdrojowy odwiedzić[/list]

PostWysłany: Śro 6:58, 20 Cze 2007    Temat postu:

Planuję śmignąć za Lubień zobaczyć nową fabrykę snów czyli duńskie kartony, a potem pokulać się w tamtych rejonach. Co do trasy to jest to kwestia otwarta więc dogadamy się gdzie poszalejemy. Myslę że o 14 gdzieś w okolicy Królowej Jadwigi przy Czarnym. Thor82 puśc mi biedaka o 13 30 to dam Ci znać skąd startujemy. Teraz idę na wóz odpocząć po nocce

PostWysłany: Śro 8:27, 20 Cze 2007    Temat postu:

Peptek napisał:

Wyspij się dobrze,ja wczesniej jak o 14 nie dam rady,o 13.00 mam kluchy ,wiec moge być koło Czarnego 14 minut pięć np.

PostWysłany: Śro 13:15, 20 Cze 2007    Temat postu:

[quote="BEN"]
Peptek napisał:

Przepraszam ze ne mogłem dojechać,ale matka natura powaliła mnie na Piekarskiej a Roman uwaga!!! dał dętke dla ciebie bez wachania a ja zero kasy przy sobie,oj zyskał dziś sporo w moich oczach i myśle ze pomimo wielu krytycznych ocen dziś "przydziobał"tak mi głupio ze nie dałem rady dojechać,l Razz

Radziu nie przekręcaj faktów i nie przepraszaj jak nie musisz. To ja odrzuciłem Twoją pomoc, bo nie kazałem Ci juz przyjeżdżać , a Ty jechałeś juz do mnie z dętką ino tylko deszcz Cie przyhamował na moment. Byłeś gotów jechać 25 km z pomoca i to jest faktem. U mnie przydziobałes na maxa, prawie jak Roman u Ciebie. Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Ludzie to jest dopiero gościówa. Taki kumpel to pewność że nie zostaniesz na drodze bez pomocy. Benio szacuneczek
waldez

Dołączył: 23 Maj 2007

Skąd: we mnie tyle piękna

PostWysłany: Śro 18:37, 20 Cze 2007    Temat postu:

Beata napisał:
...bo nie wiem jakim jechać rowerem.

ja też chcę mieć taki dylemat.
a co do torunia to o której godzinie się spotykamy chyba wcześniej niż o 10?
jakieś propozycje?

PostWysłany: Śro 21:22, 20 Cze 2007    Temat postu:

Czy Wy musicie jeździć jak ja nie mogę? Chyba złośliwie wybieracie te terminy na wycieczki tak żebym nie pojechał z Wami Evil or Very Mad Dziś udało mi się pojechać z dwoma WTRowcami (Ben i Thor82) i jeszcze jedną zabłąkaną WTRkę Very Happy spotkać na placu. Ta jedna to oczywiście ta jedyna czyli Beata. A niedobra ona, bo nie chciała do nas dobić i se normalnie sama smigała

PostWysłany: Czw 17:58, 21 Cze 2007    Temat postu:

A ja wczoraj zaliczyłem klasyczny dół fizyczny,zero mocy,zero radochy z jazdy,tylko te Czeresnię na Dobrzyniem 1 klasa Exclamation Exclamation Exclamation musimy jeszcze tam skoczyć bo się chłopu zmarnują... Razz Przeziębienie ciągnące się od miesiąca czasem mnie powala jak dziś,musze nieco spasowac bo na lipiec planuje cos duzego wyrecic[/list]

PostWysłany: Czw 19:31, 21 Cze 2007    Temat postu:

Radziu dziś pojechałem jeszcze raz szukać mojej zaślepki i wyobraź sobie że miałem zaje......go farta. Znalazłem Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy . Leżała półtora kilometra od miejsca gdzie szukałem wczoraj. A teraz uważaj. Wracałem przez most i tradycyjnie zacząłem się ostro na górce bujać na ewentualny rekord na zjeździe byłem prawie na końcu prostej przed ostatnim zakrętem, V- max juz miałem za chwilę osiągać, bo było juz 65 na ha, juz miałem dociskać na ostatniego maxa żeby wejśc powyżej 70 i to tak żeby wskoczyło 75 i co kużwa widzę? (pamiętasz jak opowiadałem Ci, że często z tego wyjazdu na tym zakręcie jakiś h....y wyjeżdża) i wyjeżdża pedał białym Merolem patrząc na mnie centralnie zastawiając mi drogę i skręca dalej pod górę. Oczywiście ostre hamowanie, kilka soczystych uwag do szofera, ręka wysoko w górze zakończona jednym palcem z pozdrowieniem . Ale teraz uważaj. To był ten zapluty złotówa co wczoraj piskał na Ciebie. To jest dopiero zbieg okoliczności. A z rekordem poczekac musze do następnego zjazdu

PostWysłany: Czw 20:05, 21 Cze 2007    Temat postu:

Piotrek rzeczywiście miałeś farta (do zaślepki). A tak w ogóle czy wczoraj czasem nie wspominałeś, że robisz sobie dzisiaj odpoczynek?? Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

PostWysłany: Czw 21:16, 21 Cze 2007    Temat postu:

Peptek napisał:

Oj to teraz ja go będe tropić,jak seryjny morderca... Wink sylwetke szofera,auto i nr.rejestracyjne zapamiętałem bez trudu,gość porwał się na cos sporego,ale jeszcze o tym nie wie...jak taki kozak to niech kiedyś z auta wyskoczy pajac zajeba...on jedzie w takim stylu jakby chciał nas zabić,co za prostactwo,nic tylko przekopa "miske"i zdemolowa fure,tylko ze to człowiek nie fura zawinił...tragedia

PostWysłany: Czw 22:35, 21 Cze 2007    Temat postu:

BEN wystarczy jak mu szpikulce pod koła się wciśnie. To ich stary numer czas zastosować ich gadżet przeciwko nim. Mogę ci przygotować kilka sztuk tylko rzuć hasło Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy : Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy : Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Beata

Dołączył: 25 Kwi 2006

PostWysłany: Czw 23:02, 21 Cze 2007    Temat postu:

Odnośnie wyjazdu do Torunia Arrow może wyjazd o godz 9, a spotkanie nie na Placu, a przy bursie na ul. Mechaników.

PostWysłany: Pią 2:28, 22 Cze 2007    Temat postu:

THOR_82 napisał:

Miałem odpoczywaci i odpoczywałem. Pojechałem tylko poszukać tej pierdołki Very Happy Strasznie mnie to męczyło że jej nie mam. Nie mogłem sie zatrzymać przy MC DONALDZIE bo spieszyłem sie do domu
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM WTR Strona Główna -> spotkania szosowców Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)