Forum FORUM WTR Strona Główna FORUM WTR

Link do galerii
waldez

Dołączył: 23 Maj 2007

Skąd: we mnie tyle piękna

PostWysłany: Nie 14:09, 17 Cze 2007    Temat postu:

miło i szybko. szkoda że moje opony stawiały taki opór (26x2.1), ale jutro ide po nowe 1.5 więc będzie git. w powrotnej drodze wiatr w twarz, ale co to dla nas. dzisiejszy wypad to świetny przykład jedności rowerzystów. mtb+szosa=wzajemna pomoc i szacunek.
wracam do przekonywania mamy na kupno szosy. oby więcej takich wyjazdów. pozdrawiam

PostWysłany: Nie 17:10, 17 Cze 2007    Temat postu:

Trochę z wiatrem, trochę pod wiatr - ale generalnie miło Very Happy . Na szczęście wczoraj założyłem mniej pancerne laczki - ale już poniżej 1,85 nie zejdę (chyba, że sprawię sobie dodatkowo szosę Rolling Eyes ).

I zdjątka Tomkowi i Arturowi też fajnie wyszły.
Beata

Dołączył: 25 Kwi 2006

Skąd: Włocławek

PostWysłany: Nie 21:10, 17 Cze 2007    Temat postu:

Do Leni Małych jazda była lekka i przyjemna, ale powrót! to czysta poezja kolarstwa - wiaterek twarzowy.
Dokręcając kilometry spotkałam bikerów z Łodzi (tych samych co mijaliśmy za Dobrzyniem). Jechali do Włocławka, to i zabrałam się z Nimi. Chcieli zwiedzić Nasze miasto. Poczuwając sie do roli gospodarza pokazałam, wszystkie nasze perełki architektoniczne. Odwożąc ich na dworzec (wracali do Łodzi pociągiem), rozmawialiśmy o wyjazdach rowerowych w Naszych miastach, dla nich było zaskoczeniem, że u Nas Mtb i szosa jeździ na wspólne wypady.
Panowie i Panie, nie jest źle z Nami!!!!!!! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Rebe

Dołączył: 20 Mar 2006

Skąd: Włocławek

PostWysłany: Nie 22:05, 17 Cze 2007    Temat postu:

Zdjątka wystarczą za komentarz, razem też można i nikogo nie zagryzłem. To chyba wystarczający powód do przemyśleń.
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM WTR Strona Główna -> spotkania górali Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)