Forum FORUM WTR Strona Główna FORUM WTR
Włocławskie Towarzystwo Rowerowe
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Korby 3x do napędu 2x10. Poradźcie prętko!!!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM WTR Strona Główna -> napęd
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 23:02, 04 Maj 2007    Temat postu: Korby 3x do napędu 2x10. Poradźcie prętko!!!!

Mam okazje kupić korby Truvativ Rouleur(porównywane z Ultegrą) za bardzo atrakcyjną cenę. Jest jeden problem Sad . Korby maję 3 tarcze, a ja mam cały napęd pod dwie tarcze z przodu. Klamkomanetki obsłużą 3 tarcze. Zostaje jeszcze kwestia przerzutek. I tu chyba jest największy problem. Przerzutki tylne na 3 tarcze są na długi wózek, a ja mam krótki. Co z przednią przerzutką?
Pomóżcie mi rozwiać wszelkie wątpliwości. Odpowiedź potrzebna na już Exclamation
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 8:54, 05 Maj 2007    Temat postu:

no więc tak...jeśli kupiłbym korbę na trzy tarcze to małą od razu bym odkręcił bo przy szosie to wygląda gorzej niż źle...nawet bez małej gniazda w korbie będą ci szpecić rower a szkoda bo jest fajny...jeśli się zdecydujesz napęd będzie działał bez problemu...jeśli będziesz chciał używać małej tarczy to przydałby się długi wózek (szpeci) i przednie przerzutki pod 3 tarcze też mają większe prowadnice (również szpeci)
podsumowując: jeśli kupisz tą korbę, nie zmieniaj nic innego, a jak nie odkręcisz małej tarczy to sam to zrobię Razz ...najwyżej założysz sobie w góry jako koło ratunkowe
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 9:18, 05 Maj 2007    Temat postu:

Korba ma zębatki 52-39-30 więc najmniejszą bym odkręcił na pewno. Zakładał bym ją tylko na góry. Tylko właśnie, czy moje przerzutki poradzą sobie z taką małą tarczką z przodu? I jeszcze jedna wątpliwość. Czy dwie większe tarcze nie będą przesunięte na zewnątrz? Jeśli tak, to nie będę mógł tak swobodnie zmieniać biegi z tyłu jak teraz.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 15:18, 05 Maj 2007    Temat postu:

kolega też tak jeździ i daje radę...a jesli chodzi o obsługę przerzutek...z przodu nie wiem co się będzie działo na małej tarczy...tył-nawet jeśli wykombinujesz optymalną długość łańcucha to krótki wózek będzie miał problemy z tak dużym rozstawem (52-30) na dużej tarczy pewnie będzie mocno napiety a na małej będzie wisiał...ale skoro masz 52-39 to bym się nie przejmował i jeździł tylko na dwóch...z tego co pamiętam to masz dość sporą rozpiętość w kasecie
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 16:19, 05 Maj 2007    Temat postu:

Moja kaseta ma 10s., a zakres 12-25.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 17:20, 05 Maj 2007    Temat postu:

25 to dużo...dasz radę...chyba Wink
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BEN
Gość






PostWysłany: Sob 17:20, 05 Maj 2007    Temat postu:

Ł O S I U napisał:
no więc tak...jeśli kupiłbym korbę na trzy tarcze to małą od razu bym odkręcił bo przy szosie to wygląda gorzej niż źle...nawet bez małej gniazda w korbie będą ci szpecić rower a szkoda bo jest fajny...jeśli się zdecydujesz napęd będzie działał bez problemu...jeśli będziesz chciał używać małej tarczy to przydałby się długi wózek (szpeci) i przednie przerzutki pod 3 tarcze też mają większe prowadnice (również szpeci)
podsumowując: jeśli kupisz tą korbę, nie zmieniaj nic innego, a jak nie odkręcisz małej tarczy to sam to zrobię Razz ...najwyżej założysz sobie w góry jako koło ratunkowe

ale jajca,a ja myslałem ze szosa z dwoma tarczami na korbie jest do dupy i nawet rozglądałem sie za taką z trzema...[/list]
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 17:33, 05 Maj 2007    Temat postu:

25 to dużo, żeby poradzić sobie w górach, czy wystarczająco do przedniej tarczy 30 Question
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 21:51, 05 Maj 2007    Temat postu:

wystarczająco na większość gór-niestety nie wszystkie...domyślam się że największe zębatki masz na jednym pająku i nie bardzo masz możliwość manipulacji...dobrym rozwiązaniem na wyjazd w góry byłoby wywalić którąś z małych i wpakować 27 na końcu...ale tak czy inaczej jeśli masz możliwość kupić tanią korbę to kupuj...na chwilę obecną i tak byś musiał z trybami kombinować bo masz 2 tarcze bez możliwości 3...a niewykluczone że na małej z przodu i na wyższych trybach z tyłu wózek będzie wystarczająco napięty...nie jestem pewien co do przodu ale jak oglądam swoją przerzutkę to prowadnica jest dość długa-sprawia wrażenie że bez problemu obsłużyłaby jeszcze małą tarczę
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rebe




Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 2425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Sob 22:06, 05 Maj 2007    Temat postu:

Orzełku ,trochę znam twoje możliwości i potencjał sportowy . Na wszystkie podjazdy szosowe w Polsce 30 jest ci potrzebna jak gwizdek pod wodą .Lekki ,wyjeżdżony facet wali to wszystko na 39- 25, a nawet 23 . Na inne experymenty poczekaj aż postarzejesz się o jakieś 20 kilo. Kapuchę najlepiej wydawac sensownie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 11:06, 07 Maj 2007    Temat postu:

pewno ze wystaczy;>
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 12:02, 07 Maj 2007    Temat postu:

Rebe, co sądzisz o tym z technicznego punktu widzenia?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rebe




Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 2425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Pon 16:02, 07 Maj 2007    Temat postu:

Ten numer działa naprawdę dobrze tylko z przerzutkami do trzech tarcz. Przód od trekola i tył z długim wózkiem. Jeśli coś jest do wszystkiego, to jest .......
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM WTR Strona Główna -> napęd Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin