Forum FORUM WTR Strona Główna FORUM WTR
Włocławskie Towarzystwo Rowerowe
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Olej

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM WTR Strona Główna -> amortyzatory
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 23:28, 11 Kwi 2006    Temat postu: Olej

Jaki Olej do marzocchi polecacie waze troche mniej niz 80 kg Pozdrawiam i czekam na odp Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 20:55, 12 Kwi 2006    Temat postu:

castrol, motorex, motul, oryginalny. Myślę, że nie odczujesz dużej różnicy pomiędzy poszczególnymi firmami. a Gęstość - 5 jeśli chcesz mało stłumiony widelec, 10 jeśli chcesz mieć bardziej stłumiony. 7,5 jeśli chcesz mieć taki jak jest oryginalnie. Ja mam teraz olej 5 i amor jest czulszy, 10 pewnie nieco go zmuli, ale co kto lubi.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 20:48, 15 Kwi 2006    Temat postu:

Zalałem go jak narazie motorexem niby specjalnym do rowerowych amortyzatorow więcej musze go pozadnie poregulowac i sprawdzic ale narazie mnie na szose ciagnie wiec sztywniak w uzyciu pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Human
Gość






PostWysłany: Pią 13:37, 22 Wrz 2006    Temat postu:

Mam pytanko,mam RST Gila-Al w Kelly'sie i jakos topornie się go reguluje,mam tylko jedną regulacje z lewej stronyz napisem PRELOAD i wlasciwie przekrecenia na - lub + nie wiele dają...co za badziewie,ktos wie z czym to sie je?[/i]
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 13:56, 22 Wrz 2006    Temat postu:

Moze to bedzie lekko nie w temacie ale w dniu dzisiejszym ppozegnałem sie nie bez zalu z moim dotychczasowym kompanem czyli amorkiem przednim firmy Marzocchi, ni cholery nie chciał ze mna wspołpracowac w odpowiedni spsob, wiec w przyszłym tygodniu wystawie go na Allegro, obecnie ujezdzam Rock Shock-a model TORA i jest bardzo OK Smile Smile Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Human
Gość






PostWysłany: Sob 9:34, 23 Wrz 2006    Temat postu:

zapomniałem dodac ze moim zdaniem amorek mój RST jest za twardy i nie bardzo moge to zmienic....
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 12:23, 03 Lis 2006    Temat postu:

dobra nie ma tematu skoro brak odp.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 13:02, 03 Lis 2006    Temat postu:

Twardość tych amorów da się zmniejszyć tylko na dwa sposoby - wyrzucić elastomer i zastąpić go miękką sprężyną (pozostanie wtedy jedynie tłumienie cierne, więc widelec będzie bardzo niespokojny) lub wymienić sprężyny na bardziej miękkie.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 18:13, 19 Lut 2007    Temat postu:

Co do amorka RST... da sie go podkresic poprzez przesmarowanie, oryginalny smar RST jest nieco toporny i kiepsko chodzi. Trzeba skubanca przesmarowac i smiga az milo. Ja swojego T5 przesmarowalem z oryginalnego i smiga teraz pieknie Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 20:52, 27 Lut 2007    Temat postu:

najlepszy olej to olej firmy MOTOREX ja warzysz 80 no to tak z 7,5W 10W
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 0:57, 11 Mar 2007    Temat postu:

Miałem kiedyś RST (mój pierwszy amor) i troche sie w nim grzebałem...wymiana elastomerów na sprężyny to dobry pomysł-przy okazji zwiększy skok; ja miałem dodatkowe elastomery umieszczone w sprężynach-możnabyło wyjąć, skrócić...ale jeśli chodzi o pracę-nawet konserwacja (smar stały) nie przeskoczy temperatury otoczenia Smile
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM WTR Strona Główna -> amortyzatory Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin