Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Wto 12:21, 09 Lis 2010    Temat postu:

z zawodami to jeszcze długa droga, raczej ma slużyć do dłuższych przejazdów, lubię czasem się zmęczyc, ale najpierw musze wrócic do normalnej jazdy, do wiosny powinno być ok, ale nadchodzący sezon raczej poświęcę na budowaniu kondycji, choć nie wykluczam sprawdzenia ile jeszcze brakuje Smile, dzieki za podpowiedzi, bo to moja pierwsza kolarka od ponad 30 lat Smile
Rebe
PostWysłany: Pon 20:05, 08 Lis 2010    Temat postu:

Prawda jest taka , że przy wadze powyżej 90 kilo najlepiej sprawdzają się solidne 36-cio szprychowe koła . Dobra obręcz i normalne szprychy dwójki , bez płaskości i przewężeń . Jak masz zamiar startować w zawodach , to lepsze koła tylko na zawody , a na treningi właśnie takie . Jeżeli maratony i długie jazdy , to olać zbijanie wagi.
Gość
PostWysłany: Pon 12:03, 08 Lis 2010    Temat postu:

dzięki bardzo, waga, to nieduży problem, ostatnio podskoczyła, bo leniuchuję na L4, mnie też sie on podoba, tylko nie wiem, czy koła wytrzymają, na razie nie moge dać odnośników do strony, abyś mógł zobaczyć jak to wyglada, ale tam wiele tych szprych nie ma i jakoś tak dziwnie rozłożone, ale moze to tak ma być, nie mam w tym doswiadczenia . Jeszcze raz dzięki.
Rebe
PostWysłany: Nie 23:02, 07 Lis 2010    Temat postu:

Ten drugi rower ma lepsze komponenty i właściwszy rozmiar ramy. . Do tego jest nowy .
Zbij do wiosny wagę o 10 kilo i jazda super.
Gość
PostWysłany: Nie 19:33, 07 Lis 2010    Temat postu:

poradźcie coś, chcę kupic kolarkę, myślałem też o złożeniu czegoś, na allegro znalazłem coś takiego
SPRZEDAM ROWER SZOSOWY ! Rama: OLSH - Team, almuminiowa, (górna 560mm, podsiodłowa 560mm, dolna 635mm) Widelec: ITM Racing Carbon Stery: typu a-head 1-1/8" Campagnolo Chorus Przerzutka przód: Campagnolo Centaur Przerzutka tył: Xenon 9s Korby: Chamgnolo Xenon 175 mm, 39/52 Kaseta: 11-26Łańcuch: Campagnolo Klamkomanetki: Campagnolo Xenon Linki i pancerze: Campagnolo Hamulce: Miche Performace Kierownica: ITM Road Racing 300 - antomic roz. 44 Mostek: 110 mm, ITM Forged Lite Luxe Sztyca: ITM Forged Lite Luxe Siodło: Sadle Wader, model Golden Wheel Piasty: Miche RX3 Obręcze: Miche Reflex Opony: Kenda Kontender 700x23C Pedały zatrzaskowe Miche 502 + bloki Doskonały rower do treningów i jazdy "szosowej" Rower kupiony jako nowy w 2008 roku... w 100% sprawny i działający. Bardzo zadbany / czyszczony i smarowany po każdym treningu.


Nowy rower szosowy "XTREME Team Replica" czerwono-biały cały na osprzęcie Campagnolo Veloce! TYLKO 1700ZŁ
Wielka wyprzedaż stanów magazynowych!
Dane techniczne:
Producent: Konggaard, Model: XTREME Team Replica, Materiał ramy: Aluminium powlekane, Widelec: karbonowy, Stery: FSA, Mostek: Ritchey Comp, Kierownica: Ritchey Comp 6061 T-6 Double Butted, Sztyca: Ritchey Comp, Siodełko: Velo Prolite z logo "2 Danger", Piasty: Campagnolo, Obręcze: Campagnolo Vento, Opony: Continental Ultra Sport 23x622, Klamkomanetki: Campagnolo Veloce 2s, Campagnolo Veloce 10s, Przerzutka przód: Campagnolo Veloce 2s, Przerzutka tył: Campagnolo Veloce 10s, Hamulce: Campagnolo Veloce, Korby: Campagnolo Veloce, Środek suportu: Campagnolo, Kaseta: Campagnolo Veloce 10s, Łańcuch: Campagnolo Veloce 10s, Pedały: Wellgo LU-946, Śrubki, nakrętki i szybko-zamykacze - Campagnolo Veloce! Rozmiar: 57, Waga: ok. 9,7 kg

mam 184 cm wzrostu, ok 100kg wagi,jazda rowerkiem treckingowym nie sprawia juz tej frajdy, doradzcie, co kupic
Rebe
PostWysłany: Pią 23:22, 17 Lip 2009    Temat postu:

Widac , że nie kumasz . Każda firma produkująca rowery robi wiele modeli , a kazdy model w wielu rozmiarach. To tak jakbyś zapytał czy będzie ci dobrze w garniturze od Armaniego , a sprzedawca dałby ci garniturek komunijny.
Giant rincon w rozmiarze 57- 58 , lub L , bo wydaje mi się ,że oni tak podają.
Gość
PostWysłany: Czw 23:49, 16 Lip 2009    Temat postu: Nowy rower

Witam!
Nosze się z zamiarem kupienia roweru. Moj stary (Checker Pig 3010) jest juz troche wysłużony. Nie mam też zbyt wysokiego budżetu. Czy Giant Rincon byłby odpowiednim rowerem na moj wzrost (1,85m)? W serwisie koleś mi mówił,że byłby idealny, kolega zreszta ma takiego i dobrze mi sie na nim jeździło. Jestem laikiem w tej sprawie, kolarstwo od niedawna mnie pasjonuje. CO wy o tym sądzicie?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group