Autor |
Wiadomość |
Gość |
Wysłany: Nie 0:49, 04 Lis 2007 Temat postu: |
|
Po wymianie kasety na nową LX działa jak należy
P.S. Swoją drogą Dual Control to całkiem fajny system |
|
|
Gość |
Wysłany: Sob 23:00, 27 Paź 2007 Temat postu: |
|
Podejrzewam, że sprężyna już nie daje rady, na najniższych biegach nie jest zbyt mocno napięta i jeśli jest stara to może odmawiać posłuszeństwa. Można jeszcze popróbować zmienić odległość przerzutki od kasety trzecia śrubką regulacyjną, równoległą do osi roweru. Zbliżyć przerzutkę do kasety tak, żeby górne kółko znajdowało się około 5mm od koronek kasety. |
|
|
Piter |
Wysłany: Sob 20:07, 27 Paź 2007 Temat postu: |
|
Może warto przyjrzeć się pracy linki w pancerzu. Może jakis zadziorek powoduje zacinanie się linki i jej różne naprężenia w czasie jazdy |
|
|
Gość |
Wysłany: Sob 13:34, 27 Paź 2007 Temat postu: |
|
kaseta "trochę zużyta", łańcuch nowy? jeśli tak to masz odpowiedź |
|
|
Gość |
Wysłany: Sob 13:14, 27 Paź 2007 Temat postu: Skaczący łańcuch |
|
Mam taki problem. Wymieniałem bratu część napędu. Klamkomanetki Dual Control, przerzutka tył LX (normalna sprężyna- Zalecana Low Normal, ale też działa dobrze),kaseta XT (trochę zużyta), łańcuch LX. Piasta to stare Alivio na 7s przerobione na 9s. Wszystko po założeniu i wyregulowaniu działało miodzio... ale "na sucho". Pod obciążeniem natomiast na biegach od 3 w dół łańcuch wariuje (przeskakuje, ale biegów nie zmienia). Kręciłem śrubą baryłkową w jedną i w drugą i nic. Nie wiem co z tym zrobić. Dodam jeszcze, że przed chwilą zauważyłem, że koło jest trochę (ok 5mm) przesunięte(oddalone od przerzutki).
Jak myślicie czym to jest spowodowane
1. Zużytą przerzutką?
2. Złą linią łańcucha (koło)
3. a może coś innego?
Doradźcie co z tym zrobić. Dla celów diagnostycznych dobrze było by pożyczyć od kogoś z Was koło z kasetą 9s. |
|
|