FORUM WTR
Włocławskie Towarzystwo Rowerowe
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum FORUM WTR Strona Główna
->
Dobór sprzętu i jego właściwe użytkowanie.
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
maratony, zawody, imprezy
----------------
Kwalifikacje Bałtyk - Bieszczady 1008km
Maraton WTR
Imprezy SZOSA
Imprezy MTB
Inne imprezy rowerowe
treningi i wyjazdy włocławskich bajkerów
----------------
spotkania szosowców
spotkania górali
Blogi
Czasówki
Włocławskie Towarzystwo Rowerowe
----------------
Galeria
odnośnie Forum
odnośnie strony www
Księga Gości
Sprawy organizacyjne
sprzęt rowerowy - testy, porady, warsztat
----------------
ramy
amortyzatory
koła
napęd
manetki, klamki, klamkomanetki
akcesoria rowerowe
sklepy rowerowe
Porady i dyskusje kolarskie.
----------------
Wszystko o startach i maratonach.
Dobór sprzętu i jego właściwe użytkowanie.
Porady i dyskusje o treningach.
Zdrowie
wszelkie inne tematy
----------------
inne tematy związane z rowerami
inne tematy NIE ZWIĄZANE z rowerami
giełda rowerowa
----------------
SPRZEDAM
KUPIĘ
Opinie i propozycje
----------------
Włocławek
Polska
Świat
Komunikacja z adminem
----------------
Uwagi, prośby, skargi, krytyki...
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gość
Wysłany: Wto 12:21, 09 Lis 2010
Temat postu:
z zawodami to jeszcze długa droga, raczej ma slużyć do dłuższych przejazdów, lubię czasem się zmęczyc, ale najpierw musze wrócic do normalnej jazdy, do wiosny powinno być ok, ale nadchodzący sezon raczej poświęcę na budowaniu kondycji, choć nie wykluczam sprawdzenia ile jeszcze brakuje
, dzieki za podpowiedzi, bo to moja pierwsza kolarka od ponad 30 lat
Rebe
Wysłany: Pon 20:05, 08 Lis 2010
Temat postu:
Prawda jest taka , że przy wadze powyżej 90 kilo najlepiej sprawdzają się solidne 36-cio szprychowe koła . Dobra obręcz i normalne szprychy dwójki , bez płaskości i przewężeń . Jak masz zamiar startować w zawodach , to lepsze koła tylko na zawody , a na treningi właśnie takie . Jeżeli maratony i długie jazdy , to olać zbijanie wagi.
Gość
Wysłany: Pon 12:03, 08 Lis 2010
Temat postu:
dzięki bardzo, waga, to nieduży problem, ostatnio podskoczyła, bo leniuchuję na L4, mnie też sie on podoba, tylko nie wiem, czy koła wytrzymają, na razie nie moge dać odnośników do strony, abyś mógł zobaczyć jak to wyglada, ale tam wiele tych szprych nie ma i jakoś tak dziwnie rozłożone, ale moze to tak ma być, nie mam w tym doswiadczenia . Jeszcze raz dzięki.
Rebe
Wysłany: Nie 23:02, 07 Lis 2010
Temat postu:
Ten drugi rower ma lepsze komponenty i właściwszy rozmiar ramy. . Do tego jest nowy .
Zbij do wiosny wagę o 10 kilo i jazda super.
Gość
Wysłany: Nie 19:33, 07 Lis 2010
Temat postu:
poradźcie coś, chcę kupic kolarkę, myślałem też o złożeniu czegoś, na allegro znalazłem coś takiego
SPRZEDAM ROWER SZOSOWY ! Rama: OLSH - Team, almuminiowa, (górna 560mm, podsiodłowa 560mm, dolna 635mm) Widelec: ITM Racing Carbon Stery: typu a-head 1-1/8" Campagnolo Chorus Przerzutka przód: Campagnolo Centaur Przerzutka tył: Xenon 9s Korby: Chamgnolo Xenon 175 mm, 39/52 Kaseta: 11-26Łańcuch: Campagnolo Klamkomanetki: Campagnolo Xenon Linki i pancerze: Campagnolo Hamulce: Miche Performace Kierownica: ITM Road Racing 300 - antomic roz. 44 Mostek: 110 mm, ITM Forged Lite Luxe Sztyca: ITM Forged Lite Luxe Siodło: Sadle Wader, model Golden Wheel Piasty: Miche RX3 Obręcze: Miche Reflex Opony: Kenda Kontender 700x23C Pedały zatrzaskowe Miche 502 + bloki Doskonały rower do treningów i jazdy "szosowej" Rower kupiony jako nowy w 2008 roku... w 100% sprawny i działający. Bardzo zadbany / czyszczony i smarowany po każdym treningu.
Nowy rower szosowy "XTREME Team Replica" czerwono-biały cały na osprzęcie Campagnolo Veloce! TYLKO 1700ZŁ
Wielka wyprzedaż stanów magazynowych!
Dane techniczne:
Producent: Konggaard, Model: XTREME Team Replica, Materiał ramy: Aluminium powlekane, Widelec: karbonowy, Stery: FSA, Mostek: Ritchey Comp, Kierownica: Ritchey Comp 6061 T-6 Double Butted, Sztyca: Ritchey Comp, Siodełko: Velo Prolite z logo "2 Danger", Piasty: Campagnolo, Obręcze: Campagnolo Vento, Opony: Continental Ultra Sport 23x622, Klamkomanetki: Campagnolo Veloce 2s, Campagnolo Veloce 10s, Przerzutka przód: Campagnolo Veloce 2s, Przerzutka tył: Campagnolo Veloce 10s, Hamulce: Campagnolo Veloce, Korby: Campagnolo Veloce, Środek suportu: Campagnolo, Kaseta: Campagnolo Veloce 10s, Łańcuch: Campagnolo Veloce 10s, Pedały: Wellgo LU-946, Śrubki, nakrętki i szybko-zamykacze - Campagnolo Veloce! Rozmiar: 57, Waga: ok. 9,7 kg
mam 184 cm wzrostu, ok 100kg wagi,jazda rowerkiem treckingowym nie sprawia juz tej frajdy, doradzcie, co kupic
Rebe
Wysłany: Pią 23:22, 17 Lip 2009
Temat postu:
Widac , że nie kumasz . Każda firma produkująca rowery robi wiele modeli , a kazdy model w wielu rozmiarach. To tak jakbyś zapytał czy będzie ci dobrze w garniturze od Armaniego , a sprzedawca dałby ci garniturek komunijny.
Giant rincon w rozmiarze 57- 58 , lub L , bo wydaje mi się ,że oni tak podają.
Gość
Wysłany: Czw 23:49, 16 Lip 2009
Temat postu: Nowy rower
Witam!
Nosze się z zamiarem kupienia roweru. Moj stary (Checker Pig 3010) jest juz troche wysłużony. Nie mam też zbyt wysokiego budżetu. Czy Giant Rincon byłby odpowiednim rowerem na moj wzrost (1,85m)? W serwisie koleś mi mówił,że byłby idealny, kolega zreszta ma takiego i dobrze mi sie na nim jeździło. Jestem laikiem w tej sprawie, kolarstwo od niedawna mnie pasjonuje. CO wy o tym sądzicie?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin